Timemanagement

Prioriteiten stellen is een eerste vereiste voor goed timemanagement. En perfectionisme, uitstelgedrag en multitasken zijn belangrijke tijdlekken waardoor je minder efficiënt werkt. Ook teveel 'ja' zeggen kan leiden tot meer werk, dat eigenlijk niet bij jou hoort.

To do
Prioriteiten stellen
Een goede planning is je eerste stap naar efficiënt timemanagement.
Perfect gras
Perfectionisme
Het leveren van perfecte prestaties en focussen op details kost veel tijd en energie.
Uitstellen
Uitstelgedrag
Uitstelgedrag geeft een ontevreden gevoel en creëert achterstand.
Multitasken
Multitasken
Multitasken lijkt efficiënter maar is het niet.
Nee zeggen
Te veel 'ja' zeggen (en te weinig 'nee')
'Ja' zeggen is aardig, maar 'nee' zeggen is vaak beter voor je gemoedsrust én productiviteit
Spijbelen
Spijbeltips
Wil jij weten hoe en waarom je eigenlijk af en toe moet spijbelen?
Klok
Training Timemanagement
Een unieke training waarbij 100% aandacht is voor jouw persoonlijke eigenschappen, vragen en wensen.