Veelgestelde vragen Mijn FLOW

Je kunt bij de veelgestelde vragen kijken of je vraag hierbij staat. Staat je vraag er niet bij, dan kun je ons mailen.

Staat je vraag erbij?
Waarom een Mijn FLOW-account?

Met een Mijn FLOW-account heb je al jouw leer- en loopbaanactiviteiten op één plek, toegang tot alle FLOW tests & tools, voorrang bij het bekijken van en reageren op kansen en drie gratis loopbaangesprekken!

Wat kan ik met de Loopbaanwijzer doen?
De Loopbaanwijzer bestaat uit twee tests (Interessetest en Capaciteitentest) en drie gesprekken met een loopbaanadviseur. Je kunt de tests altijd doen. Wel moet je de Interessetest hebben gedaan voordat je de Capaciteitentest kunt doen. Je kunt ook altijd een eerste gesprek met een loopbaanadviseur doen, ook als je de tests nog niet hebt gedaan. Voor het tweede en derde gesprek met de loopbaanadviseur moet je wel eerst beide tests hebben gedaan. In Mijn FLOW kun je zien welke stappen je al hebt gedaan en welke je nog kunt doen.
Wat kan ik met Mijn kansen doen?

Je kunt via Mijn kansen naar het Kansenportaal en daar bekijken welke kansen er bij corporaties zijn. Je hoeft hiervoor geen speciaal account aan te maken. Als je wilt solliciteren op een kans of als je de kansen wilt zien die alleen voor jouw corporatie of regio zijn bedoeld, dan moet je een profiel aanmaken. Handig is dat je dan meteen kansen kunt bewaren, alerts kunt aanmaken en jezelf zichtbaar kunt maken voor HR-adviseurs in het kandidatenoverzicht. Wie weet vinden ze je dan wel voor die superkans!

Wat kan ik met Mijn documenten doen?

In Mijn documenten vind je de rapporten die het resultaat zijn van het maken van de Interessetest en de Capaciteitentest. Heb je de test(s) afgerond, dan verschijnen hier je rapporten. Je kunt deze downloaden door op het download-icoon achter het rapport te klikken.
Verder kun je hier ook eigen documenten uploaden. Bijvoorbeeld documenten die te maken hebben met je loopbaan. Denk aan je cv. Niemand anders dan jij kan deze documenten zien. Ook je gekozen loopbaanadviseur niet. Ook staan ze hier veilig. Je kunt je toegevoegde documenten altijd weer verwijderen.

Zijn mijn gegevens veilig?
Jazeker. We maken gebruik van strikte veiligheidsprocedures, onder meer om te voorkomen dat onbevoegden toegang krijgen tot persoonsgegevens. We maken vooral gebruik van beveiligde verbindingen (Secure Sockets Layer of SSL) waarmee alle informatie tussen jou en onze website wordt afgeschermd wanneer je persoonsgegevens doorgeeft.
Kan ik mijn account ook weer verwijderen?
Als je je account wilt verwijderen, geef dit dan door aan mijnflow@flowweb.nl. Wij verwijderen dan je account.
Hoe verander ik mijn wachtwoord?
Wil je je wachtwoord veranderen? Klik dan op het inlogvenster onderaan op 'Ik ben mijn wachtwoord vergeten'.
Hoe verander ik mijn e-mailadres?
Wij kunnen het e-mailadres voor je aanpassen. Geef je oude en nieuw gewenste mailadres door aan mijnflow@flowweb.nl. Je kunt alleen een e-mailadres van een corporatie gebruiken. Wel kun je een tweede mailadres invullen.
Ik kan niet inloggen in Mijn FLOW.
Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen door op 'wachtwoord vergeten' te klikken in het inlogscherm. Gebruik altijd het mailadres van je corporatie. Lukt het toch niet? Stuur een mail aan mijnflow@flowweb.nl. We nemen binnen twee werkdagen contact met je op.

Staat je vraag er niet bij of wil je direct contact met FLOW?

Stuur een mail aan info@flowweb.nl met je vraag of opmerking. We nemen binnen één werkdag contact met je op.